به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و با همكاري اداره كل ثبت احوال استان، نهمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي در روز چهارشنبه بيست و پنجم بهمن ماه سال جاري، در محل سالن اجتماعات بنياد ملي نخبگان برگزار مي شود.

    به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، در راستاي حفظ و نهادينه كردن فرهنگ و تاريخ غني يزد و به منظور انتقال گنجينه عظيم دستاوردهاي آبا و اجدادي، نهمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي با موضوع " فرهنگ نام ونام گزيني در يزد" قرار است از ساعت 18:30 روز چهارشنبه بيست و پنجم بهمن ماه سال جاري در محل سالن اجتماعات بنياد ملي نخبگان واقع در بلوار دانشجو، روبروي پارك شادي برگزار شود. در اين نشست فرهنگ نام ونام گزيني در يزد مورد بررسي قرار خواهد گرفت و سخنرانان از فرهنگ يزدي ها در انتخاب نام، سخن خواهند گفت.

   به گفته محمدرضا ملك­ثابت، مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، سلسله نشست هاي يزدشناسي به صورت ماهانه برگزار مي شود و در هر نشست، يكي از ابعاد و ويژگي­هاي خاص استان يزد مورد بررسي قرار مي­گيرد. در اين نشست سخنرانان و اساتيد مجرب در مورد فرهنگ نام و نام گزيني در يزد، به ايراد سخن خواهند پرداخت.

   از عموم علاقمندان و كارشناسان براي حضور در اين نشست و خصوصاً براي شركت در بخش " بحث و نظر" دعوت شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا